fredag 10. oktober 2008

Et bursdagskort til 1-åring


Ei lita jente som heter Stella fyller året om ikke lenge, og jeg har for en gangs skyld klart å være tidlig ute med kortlaginga :-) Stempeltrykket av den suuuupersøte skilpadda har jeg fått av Hege, og det passer jo helt perfekt inni tekststempelet mitt fra Papirgleder. Skilpadda er fargelagt med promarker tusjer. Ellers er det brukt bazzil kartong i rosa, forside og bakside til MME wild aspargus "sweet little one", prima blomster "painterly petals" (en ny favoritt!), mye glitterlim, QK blossom alfabet, litt bling, ric rac fra panduro, hvit penn på detaljer, 1-tall fra MM.
Takk til deg for at du titter innom bloggen min :-)

8 kommentarer:

Camilla sa...

Så søt! Den skilpadda var bare utrolig nusselig:) Kjempefint farga. Har du klippet den bølgekanten rundt, eller er det stanset ut? Kjempesøtt. Gleder meg til i morra, klem:)

Hege-Annie Simonsen sa...

Så søtt, Marie! mange flotte detaljer!! Er stor fan av Blossom alfabetet til QK - det gjør seg godt her!! :) Ha en fin lørdag!

Ingun sa...

Kjempesøtt kort, og så nydelige farger.

God helg

Marianne sa...

Ååå, så nydelig dette var. Herlige farger, og flott satt sammen:)

Klem Marianne:)

Annette sa...

¨Hei.......
Kjempe flott kort, liker fargesammensettningen din kjempe godt. Se i bloggen min....der ligger det en award til deg.

Klem Annette

Jannhild sa...

Kjempeherlig og skjønt bursdagskort, Marie!!

En sånn blomst eller fler, kan bli ;)
Send meg adr di på en pm, inne på PG du ;)

Klem og god natt!!

Camilla sa...

Hei igjen Marie! Jo gikk finfint på kurset igår, vi kosa oss alle sammen og skrev ut masse nye tekster med xyron maskinen;) kanskje vi kunne møttes søndag ettermiddag/kveld? Stemple litt og fargelegge? Eller en dag til uka. Har så mye jeg gjerne skulle prøvd ut nå:)
Klem klem

Anne Lise sa...

Så nydelig kort :)