mandag 20. oktober 2008

Dyrene i Afrika - kortgøy #5

Dette kortet har jeg laget til en utfordring på papirgleder sine kreative sider. Oppsettet er etter en skisse, og ellers måtte kortet ha minst 3 brads, minst 2 swirler, minst ett bånd, og det måtte være et gratulasjonskort. Jeg er blitt så glad i dette giraff-papiret fra MM, både forsiden og baksiden er veldig anvendelig.

Swirlene har jeg laget med glitterlim, blomstene er fra prima, rosa bazzil, elefanten fra Ladybug & friends er fargelagt med fargeblyanter og terpentin, båndet er fra en lokal butikk og "gratulerer" er håndskrift.

6 kommentarer:

Oddrun sa...

Den va skikkelig kul. :)

Marianne sa...

Jeg sier det her også jeg: Utrolig nydelig!! Fargene bare smelter i hverandre, og alt harmonerer perfekt! (..og litt misunnelig på dine "håndskrevnebokstaver"-evner..)

Klem Marianne:)

Camilla sa...

Så fint alle fargene passer sammen! Skjønner det der du sa om at det er en god idé å velge mønsterark først og kombinere fargene etter det;) Spesielt når man farger stempelet liksom. Digger også det der giraffpapiret;)

Klem klem, vi ses på onsdag!

Ingun sa...

Kjempekoselig kort, og så fine farger og motiv

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei! Jeg har noe til deg i bloggen min! ;o) Håper du har en god helg. Her blir det visst bare avslapning, ser det ut for. Trenger det. Klem fra meg.

Hege-Annie Simonsen sa...

Youv'e been tagged!.. ;o) Stikk innom bloggen min, er du snill! :D