mandag 8. september 2008

Nettopp våken - En LO om Brage


Da har jeg prøvd meg på maling også, etter å ha blitt inspirert av andre som har malt på sine LO'er på galleriet til papirgleder. Har brukt akrylmaling. Lagde først den heklede blomsten, og resten av layouten ble laget etter den. Ric rac båndet fra Panduro er også malt på. Datostempelet er fra Papirloftet, bokstavene er vinyl thickers, dymo, et hjerte som utgjør blad og mye glitterlim. Takk for at du titter innom bloggen min :-) Ha en fin dag!

5 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Åååååh, så herlig! Gleder meg til å se denne IRL! :o)))
Så herlig med det turkise og svarte sammen!.. For en nyyyydelig hekleblomst!! Så heldig du er som kan hekle... :o)

Idag har vi vært på Tae Kwon Do (Hans-Kristian). Prøvetime. Så får vi se om han vil fortsette med det, eller begynne på sjakk, som han også har lyst til! Blir spennende å se hva det blir til!.... :o) Jobben har jeg ikke hørt noe endelig om ennå... Spennende ang. det også!..

Tid til å møtes over en kaffe eller no' i morra? Eller neste uke?.. :o)

Klem fra meg

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei!

Hehehe!... Ja, mye metallpynt på kaffekortet! Klarte ikke dy meg!.... Foreløpig er kortet ikke til noen spesiell person! Hihi!.... :o)

Syns det tekststempelet er så "søtt"! ;) Kjøpte det kaffe stempelsettet for år og dag siden, men dette er første gang de er i bruk!.....

Jeg er igang med flere mappekort, etterhvert - har helt dilla på dem siden de er sååå anvendelige! :o)

Klem tilbake. Snart er det Grey's Anatomy igjen! :D

Marianne sa...

En fantastisk nyyydelig LO!!! Så enkel, og så detaljrik på samme tid! Dette kan du!!

Klem Marianne:)

Maya sa...

Faderulland så lekker!
Herlig med det svarte og turkise,og utrolig flott effekt med malingen!
Det må testes ut,engang :)

Helge-klem fra Maya

Camilla sa...

Syns denne LOen er så nydelig... Helt fantastisk! Enkel og så fin:) Driver og pønsker ut en bra skisse til kurset mitt neste gang... hm...