fredag 26. september 2008

Et kort i siste liten til sukkersøtt's # 8


Denne gang var utfordringen å bruke noe "ikke scrapperelatert", og jeg har funnet fram noen søte små skjell som jeg tok med meg hjem fra en Thailand ferie i 99. Skjellene er plukket på Patong Beach på Phuket. De utgjør her vinger på sommerfuglene som er i hjørnene.

Stempelet er fargelagt med promarker tusjer, og det er kjøpt hos Papirloftet. Mønsterpapirene er fra MME, ellers er det brukt halvperler fra Kaiser, blonde, silkebånd og eyelets, "gratulerer" klistremerke (disse er bare SÅÅ anvendelige!), hvit penn og en blomst fra Kremmerhuset.

Jeg er som vanlig sent ute for å få bli med på utfordringen, så nå må jeg forte meg å linke til siden min :-) Tusen takk for at du tar en titt :-)

5 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Kjempesøtt kort, Marie!! :) Liker de skjell-sommerfuglene dine!! :)
Thailand hørtes deilig ut!.. Ikke til å unngå å tenke på sommervarme strender når man ser skjell som dette. Iallfall gjør jeg det! :)

God helg! :)
Skal se om jeg ikke får rydda hobbybordet (stuebordet) til du kommer på besøk i morgen! Jeg har nemlig kosa meg skikkelig med papir og stæsj de siste dagene, nå når gutten er hos pappaen!.. :) Klem

Hanne sa...

For en god idé, Marie, så nydelig de sommerfuglene ble! Kortet ble jo så vakkert med de fargene og motivet.

Ha en fin lørdag!
Sukkersøt klem :)

Ingun sa...

Kjempekoselig mappekort, du gjir meg mykje inspirasjon frå bloggen din.

Ha ein fin lørdagskveld.

VyanMica sa...

Superhærlig, vakkert og utrolig kreativt!!! Ser ikke ut som det kortet har vert i siste liten!!! det er helt nydelig og bærer preg av flid!!! dyktig utørt!!! kjempehyggelig at du deltar i sukkersøtt utfordringen!!! gleder meg masse til å se mere ifra deg :D ha en flott og kreativ uke!!! hilsen vyanmica

Hege-Annie Simonsen sa...

Takk for gode ord i min blogg! :)

Så flott at du fikk til distressing av kanter!! Med svamp går det så bra så! Godt jeg hadde liggende noe ekstra utstyr! ;)Bare si fra om du trenger flere farger! :)

Hyggelig på søndag, med fargelegging - dagen fløy avgårde!! Fikk jo gjort litt også da! ;)

Gutten er hjemme med halsonde i dag også. Selv er jeg ikke helt pigg, heller... Håper det bedrer seg raskt!!..

Lykke til på jobbintervju! :) Vi får se om det blir tid til å møtes igjen i nær fremtid. :o)

Ja, jeg har sett de siste papirene til MME - myye fint der!!

Ønsker deg en fin dag!! Klem