fredag 19. september 2008

Bidrag nr 3 til sukkersøtt's # 7


Jeg likte skissen til Åshild Ruud så godt, at jeg ble inspirert til å lage nok et kort :-) Her er det fargerikt så det holder! Usikker på hva slags produsent som har det fargerike mønsterarket, men det sjokkrosa som er preget så det ligner bølgepapp er baksiden på et MME papir. Langs den røde bazzil'n har jeg sydd for hånd med limegrønn tråd. Ellers har jeg brukt dymo, en sort og 3 rosa knapper, sjokkrosa organza bånd, en stor blomst fra bazzil, en rød eyelet, en grønn tag og utklipte blomster fra mønsterarket. Til alle dere som har lagt igjen kommentarer på bloggen min, det setter jeg veldig stor pris på; Tusen takk!! Ha en flott helg! :-)

7 kommentarer:

eba sa...

tøft!

Hege-Annie Simonsen sa...

Flott, dette kortet også! Har sagt det før - inne i galleriet hos Papirgleder! ;)

Når det gjelder sauestempelet, låner jeg det gjerne til deg! ;)
Kan ta det med på søndag - en gang etter klokka to. :) Sees da, om ikke før! :D

Klem

Maya sa...

Råååstilig kort i herlige farger!!
Lekker løsning på skissen til Åshild :)

Takk for att du deltar,
klem fra Maya :)

Åshild Ruud sa...

Ååå, jeg er så glad i farger! Skikkelige farger! :) Moro at du likte skissen min!

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei Marie!

Tusen takk for kommentar på julekort i galleriet hos Papirgleder! :) Koselig!

Jeg har fargelagt med kritt før også, men det er en stund siden. Det gir et soft uttrykk, som jeg liker veldig godt!

Det går også fint an å kombinere fargeleggingsmåter; på mine siste kort har jeg både brukt distress og kritt.

Håper at dere fortsatt har det bra og at kvelden blir fin videre! :)

Klem, Hege

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei atter en gang! ;)

God bedring til deg og Brage når det gjelder forkjølelsen!... her er vi friske, heldigvis. Og jeg er igang med julekortene, endelig!! :D

Får vel møtes i løpet av uka en gang. Foreløpig passer søndag iallfall. :) Klem.

Marianne sa...

Jeg sier det så gjerne her også jeg. Nyyydelig kort:)

Fargen på guttebamsen min er lett: Warm gray 1,2,3 og 5.
Fargen på jentebabyen er værre, men jeg tror det er : Satin, Coral og Cinnamon.
Kinnene er Pastel Pink.

Tusen takk for alle koselige besøk inne hos meg:)

Ha en fiiin helg.
Klem Marianne:)