lørdag 16. august 2008

Nok et clear card :-)




Måtte få brukt opp resten av hambly'en og hadde jo allerede et fargelagt saue-stempel fra fargeleggingskvelden fra Kjersti, så da ble det nok et clear card :-) Har brukt mønsterpapir fra My mind's eye og bazzil i oransje og blå-turkis, svertet kantene med cat's eye cream brown og dark brown, blomster fra prima, halvglassperler, litt knapper, hamp-tråd og hvit gel roller penn til kant-søm og swirler. Mens kortet ble til, slo det meg at det ikke ble slik jeg hadde tenkt, men det ble heller til mens jeg holdt på. Blant annet hadde jeg sett for meg at stempelmotivet skulle ha oval form, men da jeg ikke ble fornøyd med ovalen og kom på at jeg kunne ha en halvsirkel bak (passet jo med formen på stempelet), videreførte jeg halvsirkelformen inni og bak på kortet også. Den ble på en måte inspirasjonen min til resten av kortet. Hmmm.. Tag'ene hermet jeg litt etter det forrige kortet mitt, da jeg ble ganske fornøyd med den varianten :-)

3 kommentarer:

Marianne sa...

Heisan.
Tusen takke for koselige kommentarer i bloggen min!!
Sååå innmari flotte clear-kort du har laget! Dette har du fått skikkelig dreisen på.

Gleder meg til å følge med i bloggen din, og jeg linker gjerne tilbake til deg!

Ha en fiiin søndag.
Klem Marianne.

Maya sa...

Faferulland så flott!!
Nydelig fargekombinasjon,lekre detaljer og nydelig satt sammen!

Klemmer fra Maya

Hege-Annie Simonsen sa...

Jeg bare elsker fargesammensetningen her!!! Dette er også bare heelt utrooolig flott!!!

Har ikke vært så keen på Clear Cards før, men nå begynner jeg jammen å få lyst til å forsøke meg på et sånt - når jeg får tid!!

Takk for inspirasjon! ;)

Klæm fra mæ