søndag 17. august 2008

Mitt første criss cross kort!


Ja, så har jeg laget mitt første criss cross kort, og d ga absolutt mersmak :-) Skal ikke se bort ifra at det neste også blir et ;-) Materiallisten er ganske kort: Stempel fra Ladybug & Friends (også fargelagt den kvelden hos Kjersti), mønsterpapir og blomster fra Prima, halvperler og gul og grønn bazzil kartong. Alle kanter er svertet med cat's eye stempelputer. De siste clear kortene jeg har laget som vist under, har jeg brukt ca 2 dager på hvert kort, så det var en hyggelig avveksling da jeg kunne lage dette kortet i løpet av morgentimene i dag :-)

1 kommentar:

Hege-Annie Simonsen sa...

Så flott ditt første Criss Cross kort ble!! Nydelig fargelagt motiv og flotte farger sammen, i det hele og store!.. :)

Var litt hekta på denne typen kort, en tid, etter at jeg lagde mitt første.

Vi snakkes i morra!