tirsdag 12. august 2008

Mitt første bestillingskort (som ikke er fra mamma) ;-)


Da mamma skulle i 60-års dag for en tid tilbake, fikk jeg forespørsel om å lage et kort for henne :-) Dette kortet ble godt mottatt, både av mamma og av jubilanten, så mamma har fått mange kort i ettertid, og nå har jeg faktisk fått bestilling på et kort av hun som fikk det første bestillingskortet ;-) Det måtte ha musikktema, for han som skal få det spiller i band. Det er utrolig koselig å lage bestillingskort, spesielt når det ikke er et familiemedlem som bestiller (det er koselig det også, altså, for all del).


5 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Så kuuult og litt rocka kort! :o) Stilig gitar!!! Elvis trengte ikke være med her, han! ;o)

Ønsker deg en fin dag! :o)

Marie sa...

Takk! Enig, trengte ingen Elvis (selv om han hadde vært tøff ;-))

Maya sa...

Råstilig kort!
Har ett gitarstempel,og nå fikk jeg inspirasjon til å bruke det :)
Tusen takk for ksoelig hilsen i bloggen min *klemmer*

Og så klart kan du legge meg til,legger deg til jeg også!

Klemmer fra maya

Camilla sa...

Bestillingskort er alltid morsomt:) Stilig med den gitaren, er den fra panduro sin Rock star serie? Har faktisk et Elvis fotostempel hvis du skulle trenge det en gang, hi hi:)

Ingun sa...

Det var eit kjempefint kort,veldig bra med tema.