lørdag 23. august 2008

Gavepose til Kay som har bursdag i dag :-)



Det øverste bildet er forsiden på gaveposen, det nederste er baksiden. Stempelet på baksiden er et "gratulerer med dagen" stempel fra Papirloftet som er embosset i sølv, blomster fra scrapper's choice, litt organza bånd, blå og mørkebrun bazzil kartong, brune brads, charms, metallrammer festet med blå brads og brune primablomster inni, et par halvperler og mønsterark i sølv kjøpt på bok og media på Jekta øst. På forsiden har jeg laget to criss cross kort i miniatyr. Tidkrevende prosjekt, men Kay ble veeeeldig glad for det, så da var det absolutt verdt det :-)
Gratulerer med dagen, kjære!


6 kommentarer:

Maya sa...

For en fantastisk lekker gavepose!
Lekkert papir,lekre detaljer og utrolig flott laget!

Nydelig :)

Klem fra Maya

Hege-Annie Simonsen sa...

Har allerede kommentert denne inne i galleriet hos Papirgleder. Jeg synes gaveposen ble kjempeflott!!

Lurt med gavepose og kort i ett!! :))

Ha en fin lørdagskveld, fortsatt!!

Marianne sa...

Denne var da bare helt utrolig lekker!!!

Klem Marianne.

Camilla sa...

Wow så mye flott du lager!! Og denne gaveposen var bare lekker!;)
Klemmer fra Camilla.

Maya sa...

Tusen tusen takk for koselig hilsen i bloggen,det setter jeg stor pris på! *klemmer*

Ha ei flott uke!
Klem fra Maya

Hege-Annie Simonsen sa...

Takk, Marie!
Jeg *klemmer* deg tilbake! :D
Har stemt på clear kortet ditt (min absolutte favoritt; nr. 2), i utfordringen hos Papirgleder!! :)
Håper du vinner!!

Vi snakkes nærmere!

:)))