fredag 15. august 2008

Clear-card mania!




Jeg har hevet meg over clear-card bølgen som herjer på galleriet til papirgleder.no :-) Ble sikkelig inspirert av artikkelen til Kristine M. Biseth, og ville prøve selv. Var hos Kjersti for et par dager siden og vi fargela stempelmotiv. Jeg fargela blant annet et stempel av to sauer som er glade i hverandre fra Ladybug and friends med promarker tusjer og fargeblyanter, og de kan du se på forsiden av kortet. Dette er et eksempel på at sauer godt kan være rosa, og kortet kan brukes som et hvilket som helst kort, alt ettersom hva man skriver på tagene inni ;-) Hvis ikke tagene gir deg god nok plass, kan man putte en ekstra lapp i lommen. Har brukt transparent med hvitt rutemønster fra Hambly, mønsterpapir fra S.E.I. og rosa og gul bazzil kartong. Hydrangea blomster av typen strawberry fra Prima og bånd fra panduro og lokal bokhandel. Alle kanter er distresset med cat's eye cream brown og dark brown og prikker med glitterlim.
Jeg må rette en takk til Hege som har lånt meg stempelet og sitatet hennes "hvis en ulldott var en klem, ville jeg/vi sendt deg en hel sau", som passer så godt! På baksiden er det en tag med mitt eget stempel hvor det står at kortet er håndlaget av meg. Flere bilder av clear-cards kommer, da jeg helt klart er hektet!


4 kommentarer:

Maya sa...

Nydelig clear-kort!
Lekre farger og stilig med tagène!

Klemmer fra Maya

Jannhild sa...

OMG!!! For et lekkert clear kort! Absolutt nydelig! Supre farger og detaljer!

Tusen takk for kjempekoselig kommentar i bloggen min! Og tusen takk for at du linker til bloggen min her hos deg :) Og da legger jeg deg til også :)

Klem fra Jannhild

Anne-Britt sa...

Her var det mange flotte kort:) Og likte virkelig godt det clear kortet:) Herlig malt og flotte tag'er. Ha en fin helg.

Hege-Annie Simonsen sa...

Heisann!!

Er på nett igjen, fra i dag. :)
Sier det nok en gang: dette kortet er bare helt nydelig!!! Man skulle kunnet gjengitt det slik det er IRL, for virkelig å kunne se hvor flott det er!!!

Det ble ikke tid til stempelmotiv-fargelegging i helga, men kanskje i morgen eller onsdag. Jeg sms'er deg nærmere!

Vi høres! :D