tirsdag 12. august 2008

Bryllupskort til mine gode venner Oddrun og Christian



Lørdag 09.08.08 var vi i et fantastisk bryllup i Hamn på Senja. Det var min gode barndomsvenninne, Oddrun, og klassekamerat fra videregående, Christian, som skulle vies i naturskjønne omgivelser. Vi hadde en utrolig flott dag, og var øm i øynene stort sett hele dagen. Mye følelser i sving. Kan være mange grunner til det; det var første dag (og natt) borte fra lille Brage, og neste sommer skal vi selv gifte oss. Jeg lagde kortet etter å ha blitt inspirert av Jessica Blixt Wendin i "Ett trykk". Jeg hadde tidligere vært så heldig å få låne dette stempelet med marihøneparet fra Hänglar & Stänglar av Hege - Annie, og fargela det med fargeblyanter. Fru marihøne er litt mer rødrosa, og herr marihøne er rødoransje. Marihøner betyr lykke, så dette stempelet syns jeg var passende på et bryllupskort. Har brukt mønsterpapir fra 3.ndypapir, hydrangeablomster fra prima, metallspenne fra making memories, halvperler, hvit penn til å tegne søm, rødt organzabånd og rødt, brunt og hvitt papir.

De ble veldig glade for kortet. Hyggelig :-)

2 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei! Så kult at du også har ordna deg med blogg, så raskt!! Gratulerer som blogger, du også! :D

Nyyyyyyydelig bryllupskort! Tenker mottakerne ble glade for dette!!! :o)))))))

Du, ryggen min er bedre, men det går litt opp og ned der.... :-/
Har vært to ganger hos kiropraktor og skal dit igjen torsdag. Håper jeg ikke trenger flere timer etter den, for det blir jammen for kostbar behandling for meg, nå for tida!!!...

Håper Brage er i bedre form nå - og sannsynligvis i seng, i skrivende stund?..

Vi kan godt møtes senere i uka en dag. I morgen skal vi til søstra mi og passe gutten hennes på tre, mens de styrer ute i hagen og fikser plenen sin. Men fra torsdag har jeg ingen planer, annet enn at vi skal prøve å få kommet oss på kino og se Star Wars filmen i løpet av helga en gang.

Gleder meg til å kunne sette meg ned litt med hobbysakene med deg, i nærmeste fremtid! :o)

Klem

Camilla sa...

Så fint bryllupskortet ble! Jeg fikk jo se litt av idéen da du var innom butikken hos meg, morsomt å se det ferdig:) Kjempefin blogg du har! Gleder meg til vi kan treffes å scrappe litt en dag når du er tilbake fra ferie. Du er jo kjempeflink! Kan sikkert få noen nye tips og idéer, og blir litt inspirert. Driver som sagt og skal bestille nye varer til butikken, så håper det kan bli bra. Vi snakkes! :)